torsdag 25 juni 2009

Ändrad resdag


Tidsschemat blir lite tufft när vi ska lämna lägenheten, flyttstäda och David ska komma på plats i sin nya lägenhet. Eftersom den 1 augusti är en lördag ska allt detta ske måndagen den 3 augusti. Resan var planerad till den 4 augusti.

Jag tog därför en chans och ringde Odenresor i dag för att höra om jag kunde boka om till den 6 augusti istället. En sån tur jag hade - de hade en plats kvar!

Nu är min resa inte bara bokad, utan även bekräftad. Sista betalningsdag är på onsdag nästa vecka (1 juli) för att de ska ha pengarna den 3 juli.

Så här ser flygrutten ut:

6 aug
07.05 - 08.45 Köpenhamn - Bryssel
11.35 - 20.15 Bryssel - Abu Dhabi
21.55 - 07.15 Abu Dhabi - Bangkok

Pris för biljetten: 10 042 kr.
Ombokningsbar upp till 1 år.

Nu är jag ännu ett steg närmare - spänningen stiger!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar