lördag 31 oktober 2009

Tillbaka i Thailand

Nu är jag tillbaka i Thailand igen efter en liten runda i Laos. Här stannar jag till tisdag då jag reser hem till Sverige.

Jag tyckte det kunde vara en bra avslutning på resan att bo mitt i det värsta turistområdet. Så nu har jag tagit in på Thara House där jag på några minuter promenerar till Khao San Road och till floden, och kanske jag hinner med några tempel också.

Inte det bästa beslutet kanske en lördag och dessutom Halloween, med en helt otrolig trafik. Taxiresan tog nästan två timmar!

www.intressant.se/intressant
Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

1 kommentar:

  1. Då var det dags för avslutning på din resa...för denna gång. Men känner jag dig rätt, kära syster, är du snart ute och reser igen...

    Välkommen hem!

    SvaraRadera