torsdag 17 september 2009

Sista kvällen i Ao Nang



Jag var nere vid Ao Nang idag. Det är dags att resa vidare så jag köpte en biljett till Bangkok i morgon. Det blir först en bussresa på tre timmar till Surat Thani, och där en väntan i ca 4 timmar för att sedan fortsätta med nattåget till Bangkok. Det blir en lång dag.

Kvällen tillbringade jag nere vid stranden, där jag gick utmed vattenbrynet och studerade krabborna och njöt av solnedgången. Middagen åt jag ännu en gång på Kruathara, lika gott och trevligt som igår.

www.intressant.se/intressant

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,
,


2 kommentarer:

  1. Hej Lena!

    Jag följer din resa med stort nöje. Tycker det är spännande med ditt sätt att resa, jag reser själv mycket men är lite mer av en "lyxpingla".

    Lena/ Nattsyster på Thailandforum

    SvaraRadera
  2. Hej Lena, jag blir så glad när jag får ett bevis på att någon läser det jag skriver. Tack för det!

    Jag gillar också lyx, men behöver lite strapatser då och då för att känna att jag lever. Och det är oftast dessa strapatser som jag tycker är roligast att tänka på efteråt.

    SvaraRadera